Merhabalar 13 haftalik hamileyim gebeligimin basindan beri kanamalarim vardi igne ve progestanla duzeldim kanama alanlarim kapandi. 3 haftadir hic kanamam agrim olmamisti. Fetal dna testimiz 2li testimizde guzel cikmisti. Bu aksam ustu biranda kanama basladi kirmizi renkte su gibi akan cinsten hemen doktoruma gittim bakti kalp atisi var kanama alani yok ama bebegimin suyu azalmis. Dedi ki bu haftalarda az su olur kanla karisik geldi oyle azaldi heralde dedi. Bizde bazi seyleri bilemiyoruz riskli bir gebelik seninki dedi. Cok moralim.bozuldu tam 3 ay bitti rahatladik derken. Bu risk hic bitmiyor heralde.. hala kanamam devam ediyor hafif agrilarla birlikte. Doktor parca dusurursen hemen gel dedi yoksa cumartesi gunu icin tekrar randevu verdi. Zaman gecmiyor simdi korkuyorum 😢