Arkadaslar herkese merhaba kafam karıstı yine benim😒 7 tane embriyom donduruldu 5 tanesi 5. Gün embriyosu 2 tanesi 6. Gün embriyosu sizce taze embriyomu veya dondurulmuş embriyomu ? Dondurulma sebebi ilaçlara dayalı vücudumda sıvı oluşması doktorum 1 ay bekleyim ilaçların etkisi geçsin sıvı azalsın dedi. Sizce hangi embriyonun tutunma şansı daha fazla ? Dondurulmuslar saglıklı olmuyor olsada kimyasal oluyor çözünürken kaliteleri düşüyor diye yorum okudum moralim bozuldu 😞