minimeveannesi Pelin0909 32+4 günlük hamileyim. Çok zorlandım çekilirken. Sonra da doktora gösterme fırsatım olmamıştı teşekkür ederim☺️
Evaveannesi Muberraonur sancı aşağıdaki değerler mi acaba canım🙈. Bende anlamıyorum hiç üsteki bebegim kalp atışı alttaki sancı mı
minimeveannesi Hızlı resim yükle.com a yükleyip çıkan linki kopyalıyosunuz onu istediğiniz yere yapıştırıyosunuz
ikievlatannesi minimeveannesi sancın yok canım sancın olsaydi alttaki o cizgiler yukari dogru baya cikardi sancin gectiginde geri inerdi sanci gozukmuyo 🥰
Belinay_AliEge Alttaki değerler 50 ve üzeri olunca sancı oluyor . Senin 20 lerde yani sancin yok kuzum zaten 100 e vurunca doğum diyorlar. 😊
Nurcn Bnim baya sancialrim var 40 kadar hem bı ara ki 100 olmuş kasılma doktor iğne verdi onu her hafta vurduruyorum