melegegebe benim sürekli geliyordu, sadece wcden sonra değil, akıyordu yani, yok korkmayın ama tedbirli olun, ilişki yaşamayın , cok uzun yorucu yürüyüş ve aşırı ev temizliği yapmayın. İlaçları aksatöadan kullanın. En ufak bir şeyde doktorunuza koşun. Bende hep evham yapardım, tuvalette azıcık ıkınmazdım bile, annem hep diyorduki, onun bu dunya da yiyecek ekmeği varsa sen ne yaparsan yap olucak olan oluyo, gerçekten de öyle, boşuna tadımı kaçırmışım. Sizde mutlu olun mutlu hamilelik geçirin, bebeğiniz de mutlu olsun, Rabbım sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin.