ecembugra53 Biranne_02 canım normalde tıbben diyorum adet üzerinden en az 10 gün geçmesi lazım normalde ama adet olmadan önce de olabiliyor değişebiliyor yumurtanın döllenme zamanı cok önemli
Sezensu Biranne_02 Kişiden kişiye değişir. İlk hamile olduğumu öğrendiğimde adetim gecikmişti fakat değerlerim düzensizdi kimyasal gebelikmiş kendiliğinden düştü. Bu hamileliğimde bir hafta önce kaset testte çıktı ama hiçbir şey ifade etmiyor keseyi görene kadar hamileyim diyemiyoruz 🤷🏼♀️
Biranne_02 ecembugra53 dimi bence de öyle canım yaa bakalım şimdi adetimi bekliyorum eğer gecikirse tutmuş demektir ☺️ haber vericem
ecembugra53 Biranne_02 inş canım bu Cuma gecesinin hürmetine Rabbim gönlüne göre versin inş hamilesindir 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🥰
Svdzc Ben adetim 1 gün geçince yaptığım testte çok net çizgiyle öğrendim herkeste farklılık gösterir. Adetin geciktikten sonra direkt kan testi verip kesin sonuçta alabilirsin kanda daha erken çıkıyor. 💐