DaisyMom hayır maalesef melek oldu kızım hipoplastık sol kalp sendromu vardı doğumdan sonra zorlu bir süreç olacaktı zaten ama erken doğum olması şansımıızı daha çok düşürdü kilosu gelişimi vs az olduğu için. lütfen sorun rahminiz küçük mü diye çünkü ben sezeryan öncesinde operasyonlar gecırdım rahmın küçük demediler bana. sezeryanda dedi doktorum. en az 1 1,5 sene bekle dedi 35. haftayı görebilrisin rahım esnediği için dedi. aam ben beklemek ıstemıyorum benım gıbı bebeğini kaybeden annelere 6 ay en kısa zaman verıyolar rahmın kcuk bekle dedı .beklesemde kucuk beklmesemde cok anlamı olacagını dusunmuyorum bılmıyorum. lütfen sızde sorup öğrenir misinşz. doğumdan sonra baska doktora gıttım ult baktgında rahım boyutun normal görunuyo dedı ama o cıhazla baktı. sezeryanda elının altındaydı diğer doktorun bılmıyorum