Kızlar biliyorsunuz 4 gündür hastanede suni sancı ile uğraşıyorum bugün alttan ip gibi bişeyle en ağırını aldım yani kendim dayandım epidural ile dayanıyordum daha ama bebeğim strese girdi kalp atışları düştü bende sezeryana zorladım onlara bıraksam bebeğin kafasından kan alıp oksijen testi yapacaklardı dua edin bana nolur bebeğim iyi olsun çok korkuyorum