Ya ben de 2 gindür kemik ağrım vardı bugün geçti. Ateşim bugün 36.9 . Ateşçlçer yeni aldığımızdan bugün ölçebildim. Boğaz ağrım vardı geçti. Hafif bir ağrım var ama covitten de şüphelenemiyorum . Annemlerle bile görüşmüyorum. Klimaya maruz kalmıştım acaba o mu diyorum. Yoksa covit mi diyorum. Benm de kafam çok karışık