Koyu kahverengi lekelenme de bir sorun olmuyor canım ama dediğin gibi karın ağrında varsa bir sıkıntı olabilir ihmal etmeye gelmez .. Benimde çok oldu lekelenme ama karın ağrısı yoktu.. Hatta 13.haftamda oluk oluk adet olmuş gibi aktı benden kırmızı şekilde .Normal dediler bana ağrı olmadıkça ve pıhtı gelmedikçe