Cesuratesannesi Canım benim ben 16. haftama kadar sabah bulantıları yaşadım. Gün içinde sadece birkaç leblebi ve birkaç bardak su içerek geçirdiğimi biliyorum. Doktorum bana kontrole gittiğimde ilk 3 ay kendini idare edecek kadar güçten düşmeden ne yersen ye , Bebeğin için endişelenme 3 aydan sonrası önemli dedi. Ve neredeyse 20. haftama kadar hep yüz üstü ve sırt üstü uyudum . Çok şükür biseyimiz yok. Sende kendini idame ettirecek, gününü geçirecek kadar biseyler yesen bu haftalar için kafidir 😊 Sağlık sıhhatle kucağına almak nasip etsin bebeğini 🖤