Arslaan_-_68 Nunus bende hep sorardım kırk gün önce ama sancı gelince hemen anladm sende anlarsın önce adet sancısı gibi bir şeyler geliyor bir sızı sonra beline inceden inceden bir şeyler giriyor sonra o beline saplanan ağrı dakikası daralıyor sonra ağrı sertleşiyor
TAkilicci Nunus doğum sancısı beynin kayıt altına almadığı bir ağrı, alsaydı herkes tek çocukla kalırdı 🙂 anlarsınız o sancıyı hiç merak etmeyin ne bel ağrısı ne kasık ağrısı nede adet ağrısı zor yada kötü değil ama farklı hemde çok
Arslaan_-_68 Nunus yok o ayağa vurmuyor ayağa vuruyorsa fitiktir o bu belim ortasından yanlar a yayılıp geçiyor ama sancin olursa hep derin nefes al bağırma ben hep bağırdım ağrı bana çok ağır geldi