Canım benim hiç bi sıkıntı olmaz için rahat olsun ben 5 haftalık hamileydim Bursa’dan Antalya ya gittim 12 saat iki hafta sonra da izmire gittim. Ve sürekli gezdik eşimle gayet sağlıklı bi gebeliğim var hatta eltim hamile olduğunu bilmiyormuş koşu maratonuna katılmış ama bebeği çok sağlıklı doğdu geçen hafta🤗 yani anlayacağın sen zaten riskli dönemi atlatmışsın bebek rahmine sıkı sıkı tutunmuş Bişecik olmaz Allah’ın izniyle 😉