aysegulkaya Arkadaslar Instagram da partiburadatr die bi sayfa var alışveriş yapan oldu mu acaba o siteden. 🤔🤔
ByTekin Ben yaptırdım 💃🏻 kapı süsü sepet+yastık taç+terlik isimli hastane çıkışı tulumu ve isimli araba süsü gayet kaliteli geldi resim eklemeyemedim buraya🙈
ByTekin 1 - CA2A601B-56B4-4D88-A226-DCBCB6BFA4EF.png image/png(1.84MB) 2 - 8F21E3A1-8659-4E95-A42B-7ACE195B07BC.png image/png(1.13MB)
ByTekin aysegulkaya çok yoğun çalıştığı için teslimat süresi biraz uzun oluyor zaten sipariş verdiğiniz de teslimat tarihini de söylüyor 🤗 Ama kalite olarak çok iyi tavsiye ederim 👌🏻
Tgbaaaaaa Merhaba ben kapı süsümü kendim yaptım hem el emegi hemde hatırası olsun istedim 😃30tl ye mal oldu 😍😍
Mcz-01 [url=https://hizliresim.com/XcjLkI][img]https://i.hizliresim.com/XcjLkI.jpg[/img][/url] bende bu modelden smdi sipariş verdm☺️☺️ Model olarak bu seklde ismimiz yiğit olcak inşallah🤩