Merhaba kızlar özel hastanelerde 10 içinde tekrar gittiğimizde muayene ücreti alınmıyor. Acaba bu NST içinde geçerli mi? 34 haftalık hamileyim geçen hafta ilk defa girdim 50 TL ödedim. Son haftalarda nst sıklaşacağı için her seferinde ödeyecek miyim acaba? Sizin hastaneleriniz nasıl bilgisi olan yazarsa sevinirim 🤗