OezlemRuya Selam kizlar 7+6 hala kalp atisi gözükmedi bugün kanamam cok doktora gittim bebek kesede duruyor ama kalp atisi yok bekliyelim dedi dr kanamam fazlalasti karin agrim cok sanirim düsürüyorum :(
Mina01 OezlemRuya acile git istersen evde olursan çok şancı çekersin ben bir kez öyle kanamalı düşük yaptım çok zordu benim de bebeğinin kalbi durmuştu 😢😢Rabbim yardımcın olsun
Prenses23 OezlemRuya öncelikle çok geçmiş olsun cnaım benim. Bir arkadaşım ilk bebeğini kalp atışını duyamaıdğı iÇin kürtaj oldu. İkinci bebeğinin de kalbi durdu. Bu şekilde 3 arkadaşım daha yaşadı. Ve hepsinin kanında pıhtılaşma çıktı. Şimdi iğne kullanarak biri doğurdu biri 12 haftada biri 15 haftada. Bende iki kez boş gebelik geçirdim. Seni çok iyi anlıyorum acın büyük. Ama bol bol dua et ve güçlü ol. İnşAllah bundan sonra böyle bir durum yaşamazsın 🤲🏻
Minikbebegim1 OezlemRuya kuzum korkma ve guclu olmaya bak ama acile gitmeni tavsiye ederim çünkü ağrı düşük belirtisi yaşadığım için biliyorum düşmez belki Allah büyüktür umut kesilmez 🤲 kırmızı ve çok mu yoğun geliyor ne zamandır bu şekilde devam ediyor canim
Minikbebegim1 OezlemRuya bende kanamali şekilde düşük yaptım 3 defa çok zor bir durum rabbim yardimcin olsun😓
OezlemRuya Benimde 2. bundan 5 ay önce 10 haftalikken kalbi durdu evde hapla düsürdüm bununda kalp atisi hic olmadi yurt disinda kaliyorum acile gitsem kapidan kovarlar git evinde düsür diye burasi lanet bir yer bugün kanamayla gittim saatlerce bekledim
OezlemRuya Minikbebegim1 bugün sabah koyu renkle basladi daha dogrusu bir haftadir ara ara vardi bugünde cok takmadim alisverise gittim orda wc girdim cogalmisti kirmiziydi ordan direk kadin doktoruma gittim ordada coktu eve geldim aksam bi banyo yaptim azaldi suan yine cogaldi ama karnim cok agriyo belime vuruyor
mrv010197 OezlemRuya şuan nasılsın Peki tüylerim diken diken oldu resmen ?? Ayağını havada tut yada neden acile gitmiyorsun progestan falan verirler serum takıyorlar düşüğü önlemek için ama siz kalp atışı yok dediğiniziçin bilemedim benimde ilk hamileliğim şuan çok çok üzüldüm şuan durumuz nedie
OezlemRuya mrv010197 canim avusturyada yasiyorum aksam kadin druma gittim eve git dinlen kanaman cogalirsa evde düsür agri kesici ic dedi suan kanamam az gibi ama agrim cok duramiyorum ilac ictim yattim diger düsügümde hem bebek büyüktü hem ilacla düsürmek cok kötüydü 2 ayi geckin kanamam oldu parca parca elime düstü bunuda ztn hamile kaldigimi ögrendigim gün dedim bununda sonu ayni hic inanmadim hazirlikliydim ama yinede moralim cok kötü saglikli bir kizim var 7 yasinda sükür onun icin iyi olmaya calisiyorum
Minikbebegim1 OezlemRuya ya kıyamam sana rabbim yardım etsin ağrısı çok kötü ben 3 defa yaşadım rabbim kimseye yaşatmasın 😓
OezlemRuya Minikbebegim1 koyu renkde üstü pıtır pıtır kanama suan bu haftaya kadar kalp atisi olmadi gelismedi cok belliydi ztn bu duruma gelcegi
OezlemRuya Minikbebegim1 kan pihtisi gelmeye basladi ama kanamam asiri koyu renkte kahverengi gibi cok tuaf
Damlasim OezlemRuya kendi kendine dusmesi iyi 1 gün ağrı cekersen inşallah kolay düşer ben 2 kez düşük yaptım ağrı çok kötü ama rabbim kolaylığını veriyor
Damlasim OezlemRuya ben mayıs ayında düşük yapmıştım sonrasında bir kez adet olup hamile kaldım ve yine ağustos ayında düşük yaptım tavsiye kan pıhtılaşmasi testi yaptırın ve ara verin aynı şeyleri tekrar yaşamak zor
Mujdela OezlemRuya Canım kesinlikle ihmal etme derim ben de 5 haftalıkken kaybettim doktor zaten gelişimde sorun olduğunu anlamıştı ama bekleyelim demişti. Sonra Ramazan bayramında çok az pembemsi lekeler gelmeye başladı sabah uyandığımda belimde felaket bir ağrı vardı doktora gittik kürtaj yapıcam bi gün sonra dedi ama kürtaja gerek kalmadan gece çok kötü bir ağrıyla uyandım belime kadar kanamam oldu ve bebeğimi malesef kaybettim. Seni asla üzmek istemem ama ihmal etme hemen bi doktora git inşallah Rabbim sana bağışlar onu 🤲
OezlemRuya Kizlar avusturyada test fln yapmiyolar sizden ricam benim icin bilen söyleyebilirmi türkiyede özel bir hastanede bu testleri yapmak ne kadar sürüyor ne kadar tutuyor gelip orda baktirmak istiyorum istanbuldan bildiginiz bir hastanede olabilir
Minikbebegim1 OezlemRuya ben düşük yapınca bebeğim genetik testini yaptırdım 900 TL para verdim kuzum şimdi eşimle benim testlerimi yaptiricam 3 günde çıkmıştı bebeğin genetik sonucu kendi doktoruma yaptırmıştım