Pinkchemistry Merhaba kızlar idrarımda biraz enfeksiyon çıktı bu ilaçtan 2 tane kullandım ama çok fena baş ağrısı yaptı sizde de böyle etkileri oldu mu ekstra birde manurol kullandım önereceğiniz doğal yöntemler varmı
Cookie_ Pinkchemistry bende mide yanması ve bulantı yapmıştı. Prospektüsü iyice okuyunca sütle alındığında yan etkilerinin azaldığı yazıyordu. Sütle içmeye başlayınca epey rahatlamıştım. Yine yanma oluyordu gün içinde ama önceki kadar değildi. İlaçları bitirmezseniz enfeksiyonunuz geçmez 😕 zor ama içmek zorundayız maalesef.
ecembugra53 Pinkchemistry günde 1 kere sabah kahvaltıdan hemen sonra kullanıyorum canm 1 aybolıcak bitmek üzere gidip tahlil vericem
Plnbsmnc Pinkchemistry hayır canım kendi doktoruma görüneceğim. idrar da yanma devam ediyor baskı hissi.. Geçen hafta Kasık ağrısıyla geç saatte devlet e gittim bu ilacı verdiler enfeksiyon olabilir diye ama idrar kültürü verdikten sonra hiç bir sonuç çıkmadı ayrıca bulantı yaptığından dolayı bıraktım bende.
Plnbsmnc Pinkchemistry sizde enfeksiyon belirtisi nedir ? Ve kaç haftalıksınız ? Bol su içmek gerek aynen devamm 😇
Pinkchemistry @Tugceakyuz bende ilacı değiştirmek için arasam mı diyorum acaba doğal nasıl atlatabilirz deli gibi su içiyorum 2 gündür
Pinkchemistry @Plnbsmnc kültür değil de benim normal tahlilde biraz enfeksiyon var dedi aslında yanmam kaşıntım fln geçti ama enfwksiyon geçti mi bilemiyorum tabiki
Plnbsmnc Pinkchemistry geçmiştir diye rahatlamayın tekrardan başlayabilir doktorunuza görünün. Bol su ve iç çamaşırı sıklıkla değişin. Bende enfeksiyon yok denildi ama yanma çok fazla wc ye gitmek istemiyorum 🙃
Pinkchemistry @Plnbsmnc ben 18 haftalığım dün doktora gittiğimde sabahtan az bi yanmam oldu doktorda hemen tahlil yapalım dedi dün başladım henüz ilaca
Pinkchemistry @Cookie_ olmadı yarın sütle denerim bebişim için içicem olmadı enfeksiyon geçmesi laxım çünkü benim dikişlerim var bi de enfeksiyon kapmamam lazım