Arzu_tuncay23 Şaka şaka 😬 bu basliklar benimde cok ilgilimi cekiyo yanliz degilmisim sanirim😂 asil konu BAŞAKŞEHİR ÇAM VE SAKURADA DOGUM YAPAN VARMİ. Zar zor randevu aldim ama bi fikrim yok “can tercan ” dan randevu aldim giden varmı 😐
Gumball Arzu_tuncay23 aman kuzum linç edilmeyesin, dikkat et çünkü bu başlık tam linççi mıknatısı olmuş 😂😂😂
Cicilibicili Arzu_tuncay23 Başlık ve etiket, diğer annelerimizin benzer konularda arama yaptığında en doğru sonuçlara erişebilmesi için içeriği yansıtmalıdır.Bu yüzden başlık düzenlenmiştir.İyi forumlar 🌸
Mom10 Arzu_tuncay23 bazen korkulardan uzaklastiriyor bu gibi konular degisiklik olsun diye giriyorum yani😂
RabiaYamur Bende bugun post actim bu konuyla alakali bildirdim hatta randevu ekrani acildi isteyenler randevu alabilir dedim ya herkes gordu hemen mhrs ye kostular yada gormeden kayboldu. Bu arada ben bugun aldim randevuyu nereida hanima bakalim
Arzu_tuncay23 RabiaYamur bende bugun aldim ama iste bi fikrim yok çogu kisi sadece pratisyenler var fln diyo aklima takildi
RabiaYamur Arzu_tuncay23 ben ogrendim bugun sezeryan olcagim icin uzman doktor da giriyomus ameliyata. Normal dogumlarda tek kisilik odalarda oluyomus dogunhane yok herkes mahremini odasinda yasiyo suda dogum falan varmis bunu burda bi post acmislardi bi hanim arkadas yazmisti