Kızlar ankara şehir hastahanesinde doğum yaptım şuan bebeğim yanımda uyuyor Allah isteyen herkese nasip etsin.Başlıyorum☺️37+3 doğum yaptım öncelikle☺️
Kızlar ankarada yaşıyorum bilen bilir gimsa var büyük bi avm doğumdan bir gün önce ordaydım dolaş gez 2-3 saat yürüdüm.Evde 36 haftalıkken squat yapmaya başlamıştım günde 10 tane.Hurma meryem ana oyu vs hiç vaktim olmadı kullanmaya bebeğim erken geleceğini bilmiyodum☺️ Neyse gimsada dolaşırkn bi akıntım vardı ama bende aynı zamanda israr yolu enfeksiyonu var diye ben akıntıya çok alışığım hiç önemsemedim.Eve geldim o yürüyüşün üzerine yine bi 10 tane squat.Gece 4 gibi bebeğimin sertleşmesiyle uyandım.Karnımı ovaladım hadi kızım gel artık diyede konuştum kendisiyle meşer yoldaymış zaten😍😍 Gece geri uyudum.Sabah oldu akıntım çoğalmıştı,ertesi gün doktor randevum vardı hiç acele etmiyodm stres yapmıyodum zatn yarın ramdevuya gidicem die.Sonra duşa girdim çıktım daha üzerimi giyerken sızıntı olan sıvı resmen akmaya başlamıştı bacaklarımdan.Şaşırdım..Çok geliyodu ve enfeksiyon çoğaldı heralde diyorum 😂 sancım falan hiçbişym yok.ALlah’ın işi ya işte içime kurt düştü eşimle konuştm dedim doktora gidelim böle böle oldu nolır nolmaz baktıralm.Yola çıktık şehşr hasthnesnn acil bölğmndn giriş yaptm.Gayet güzel ilgilendiler doktor önce ultrasonla sonra çatı muaynesi yaptı baktı.doktor terimleriyle aralarında konuşuyolar hiçbişey anlamıyodum fl ac ul falan dedim ki ne oldu …Suyun azalmış doğum başkamış acil yatış !!!! neeeeee ben şok.Ağlamaya başladım ama neden bilmiyorum 😂 eşim kapının önünde bekliyodu bizi aşkım dedim yatışa alınıyorum eşyaları getir vs.Saat akşam 10 civarı yatışım yapıldı.Suyum geldiği ve azaldığı için bebek enfeksiyon kapmış olablr dediler sana suni vericez.Mecbur kabul ettim riske atamazdım..KENdi sancılarım daha başlamamışken suni verildi bana.100leri gördüm nstede çok zorlandım o sancıları çekerken ama şuan dönip baktığımda yok bee yine doğum yapılır diyorum geçiyo yani bide sancı geliyo ya mesela,1 dakika sürmüyo bile sonra gidiyo ve siz dinlenebiliyosunuz.Velhasılkelam buraya kadr personeller çok güzel ilgilendi canım bebeğimli konuşuyolardı bnle sürekli.Suniye dayanamadım ve ben dinlenmek istiyorum kapatın dedim.Duşa girdirdiler beni bu arada tek kişilik odadaydım duşum wc hep bna aitti.Duş çok rahatlattı yaklaşık 15 dkika kadar sıcak suydan çıkmadım.Sancım azalmıştı.Duşa girmeden önce açıklığım 5cm di ve açıklık yavaş ilerliyordu saat 2 buçuk civarıydı duştaydım.Beyse duştan çktım bi rahatladım sancılarım azaldı flan sonra doktora desim ki benm sancılarım azaldı ama devam ediyor hala ve sancım geldikçe ıkınma hissim geliyor.Olduğum yatakda tkrar açıklığa baktıkar ve birden bi bağırtı " doğumm başlamış herkes buraya !!! eşyaları hazırlayın onu yapın şunu getirin vs ..' bana dediki sancın geldikçe ıkın.Sancın gittiğinde dinlen.Aynen dinledim.Sancım geldikçe ıkındım o psikoloji ile doktor diyo ki büyük tuvaletini yapr gibi ıkın ben dedim ki nasıl yapacağımı bilmiyorum büyğk tuvaltimi😂😂😂😂 Anliyacağınız korkuyordum ve ıkınmam zor oluyordu yapamıyordum psikolojik olarak.3-4 ıkınma sonunda bebeğimin sesini duydum balık gibi kaydı gitti..Bi rahatlama bir mayhoşluk bir huzur anlatamam ben leyla 😍 bebeğimi silmeye başladılar yanımda her kontrolünü yaptılar.Doğduğu saatden şu saate 1 dakika bile yanımdan ayırmadm bebeği.Sancı odasına refakatçi asla kabuk edilmiyor fakat doğumdn snea servise indiğimde sabah ve akşam olmak üzere eşim 2 kere gelebildi.yaklaşık 1-1.39 saat yanımda durdu.Ama eşinizin yanınızda kalacağı tamamiyle dışarda nöbetçi olan danışmanın insafına kalmış.2 saatde bırakır 2 dakika da..Öyle işte ☺️ bebeğim 37+3 hafta 2.900gr doğdu.Sormak istediğini herşeyi seve seve yanıtlarım Allah herkese yaşatsın iyi geceler 🙏🏻❤️