zeyzey95 Deletedmom417 bana günde 3 kez tok 1.5 ölçek verdi doktor ama ben üç kere içmiyorum midem yanınca içiyorum aç tok fark etmiyor açkende içtim bişey olmadı
Zisanmery Deletedmom417 tok günde üç öğün yemeklerden sonra hazımsızlık için içilir sürekli kullanıyorum ben bazen faydaıs oluyor bazen içer içmez kusuyorum öyle gidiyor
Zevalim Tok karnına sadece ihtiyaç halinde iç dedi bana doktor mide ekşimesi ağıza su gelmesi halinde haricinde kullanmıyorum canım
Deletedmom417 Busbus58 anladım canim sagol hafif açtım içtim iyi geldi mideme ama bidaki sefere tok iceyim
Zeynepli1234 Deletedmom417 bana günde 3 defa iki ölçek yemeklerden yarım saat sonra iç dedi doktorum ama midem yanınca içiyorum ben