Soonngull 39+4 günlük hamişim ama hiç belirtim yok sadece minik minik yalancı sancılar 🤦♀️şimdi aklıma aniden bişey takıldı bir umut sorayım dedim🤣nişan gelmeden açıklık olma ihtimali var mı acaba🤔belki vardır ne bilim 🤣
Gijok Soonngull pek iyi olmadi aksam 10 da muayenem vardi doktorum nobetci diye esimle gittik ariyoruz doguruyorum diye kimse inanmiyo 😆😆 simdi cay iciyoduk guzel guzel oturuyoduk diyolar esim gitti eve cantalari almayada oyle inanmislar 😁
Domatesimm Soonngull var. Banu çiftçinin Doğum ile ilgili çok güzel videoları vardı onu izleyin isterseniz
Sevendays Soonngull evet benm nisanim gelmeden suyum geldi 39+6da 5 cm acikla sifir sanciyla hastaneye gittim