Sevdecag Hanımlar doğumdan sonra boyu uzayan ve kısalan oldu mu 1.57 boyundayım 21 yaşındayım uzamasını çok istiyorum
Deletedmom382 Sevdecag o platesle olmuyo mu dogum ne alaka ilk kez duydum 😂 annemin boyu kisa idi bizle dalga gecmek icin sizi dogururken kisaldim derdi ama dalga gecerdi yani
zepbjk Sevdecag ahaha öyle bişey mi var ya 😃 hayır oluyosada en fazla bi iki cm oynar çok kaptırmayalım bana da 2 cm kısalma yazalım ordan 🙊
Anneolmayahasret Sevdecag ayy yoktur dogruluk payi .. boy genetikdir yanii komsum 9 cocuk dogurmus valla her dogumda uzasaydi 2 metre olduydu😂