Demiralpmoms Nilay212 nedense ben o doktordan pek memnun kalmadım randevulu gittiğin halde 1 buçuk saat beklıyorsun . İçeri girip çıkman 5 dk çok ilgisiz geldi bana ve muayene fiyatı da gereksiz pahalı .. kendi fikrim
Nilay212 Demiralpmoms ben hiç bir sorunla karşılaşmadım ne zaman gitsem tam vaktinde giriyorum içerde de ben sormadan herşeyi anlatıyor yönlendiriyor normal doğuma yonlerdigi bayan olduğu için tercih ettim ben başta paket aldım öyle olunca gayet makul oluyor hele şu pandemi sürecinde diğer hastanelere girilmiyor bile
Shr1530 Memorial Neval Yaman çok iyi fakat muayenesi Doğumu çok pahallı ben genesis Fatma hocaya gidiyorum çok memnunum tek sorunu çok yoğun beklemek zorundasınız bende artık sabah erken e randevu alıyorum 🙈