E5428 bence muhakkak yaptırmalısınız. Bebekte ne var ne yok hepsi çıkıyor. Benim en son alttan da rahim ağzı kısalığına baktı doktor ve kısalma gördüğü için ilaca başlattı. Ama herkes alttan bakmıyor sanırım. Forumda gördüğüm kadar alttan bakılan da var bakılmayan da… Ama ondan da korkacak bir şey yok. En azından ters bir durum varsa öğrenmiş olursunuz.