zepbjk Ysmnkmn doktora gidin başkasının başına gelenle aynı olmayabilir telaşta yapmayın ama gidin. Benimde 19.haftamda lekelenmem oldu progestan kullanıyorum nolur nolmaz ama ilişki sonrası kanamadır demişti doktor muayene ettikten sonra
Seraparsln Ysmnkmn bendede oluyor arada doktorum yürüyüşü yasakladı damardan geliyormuş çok aşırı kötü bir durum değil. Ama sen doktoruna görün mutlaka içerde birşey yoksa damardan kaynaklanıyordur sanırım
Ysmnkmn zepbjk aynısını da bana dedi ilişkiye girme dedi progestan verdi sonrasında herşey normale döndümü canım
zepbjk Ysmnkmn içerde kanama falan yok dimi sende de aynen yani sadece bi kere gördm zaten lekelenme hemen gittim bitane progestan iğne yaptılar sonra hapını verdi kullanıyorum bidaha olmadı çok şükür ama ilişki yasak bol su ve dinleneceksin dedi