Öncekileri okudum çoğu kişi park beşik öneriyor ama onlar çok büyük geliyor bana çok karasız kaldım ve ilk bebek için daha güzelini istiyor insan . ben sepet beşik istiyorum e bebektekinden .şimdilik sadece bu beşikle dolap almak istiyorum .1 yıl sonra beşik gerekmezse odasına ayrı beşik almak istemiyorum .burası Antalya odasında yatamaz çok sıcak olur diye.sepet beşik kibar duruyor diye onu istiyorum .sepet beşik alan var mı