2.5 yaşında bi oğlum var kızlar ve günde en az 12-13bin adım atıyorum aşırı yoruluyorum kabul ama hamilelik etkiliyo sanıyordum meğer yasakmış bu kadar yürümek doğru değilmiş
doktorum bebeğin yeri hareketleri biraz tuhaf çok mu yoruldun dedi zaten epilepsimden ötürü akıllı saat kullanıyorum düşersem filan anında bilinsin diye akıllı saatten adımlara hareketlere baktı 6-7bin adımı aşmamalısın böyle giderse erken doğum bile yaparsın dedi
aman çok hareketliniz varsa dikkat edin doğru değilmiş bende elimden geldiğince 9bine inmeye çalışıcam😞