Basakkkk Merhaba 16 haftalık hamileyim ve son 15 gündür inanılmaz bir baş ağrısı çekiyorum aranızda böyle ağrı yaşayan ve önerisi olan var mı ?
Sahrammm Basakkkk normal kuzum maalesef bir süre çekiyoruz çok sıkıntı çekiyorsa doktoruna danışarak parol kullanabilirsin 😇
OA3905 Basakkkk benim de o haftalar da çok sık oluyordu ve migrenim var aşırı şiddetli oluyordu acile gidip serum taktırıyordum canım başka türlü geçmiyordu
sue92 Ben de 15.haftadan beri öyleyim. Bir kere hastaneye gittim dayanamayıp, serum verdiler. Parol yazdı doktor. Çok zorlanırsan iç dedi ama 1 kere içtim. Bu haftalarda olabiyomuş vücudun kan hacmi değişiyo fln. Bi de üstne sıcaklar, uykusuzluk🤷🏻♀️