38+5′teyim. Suyum ve nişanım henüz gelmedi. Ama bugün öğlen saat 3te belimden ve karnımın üstünden bir sancı girdi 1 dakika falan hemen üstümü örttüm uzanıyorum klimadan sandım uyuyakalmışım saat 5 gibi tekrar aynı sancı girdi oda geçti. Bende 6dan 8e kadar yürüyüş yaptım ve çok yoruldum tabanlarımın acısından başka bişe hissetmedim. Bidaha da sancı gelmedi. Sizce doğum sancısı başladı mı yalancı sancı mı?