Aykam Aminn inşallah sizde sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah 🌹 dikiş alınırken çok az kanama oldu hatta doktorum 3-4 gün ara ara kanaman olması da normal demişti ama şükürler olsun bende çok az lekenme oldu dikiş alınma sonrası. Dikiş alınırkenden tek yapmanız gereken sakın kendini sıkmayın, çok rahat olun ve gevşeyin diğer türlü zorlanırsınız zaten 2 dakika süren bi’işlem çok çok az bir acı hissettim o kadar hatta dikiş alındıktan sonra zaten çok daha rahat hissedeceksiniz yeter ki dikiş alınırken kendinizi kasmayın ben gözleri kapattım hemşireler ve doktorumla sohbet ederken baktım dikiş alınmış bile 🤗