Ben de 4 5 gündür pozitif tedavisi görüyorum evde, ilaç serum vs de alıyordum, bugün de gebeligimi öğrendim ama genel durumum gayet iyi. Sadece tat koku kaybı var (ki o da yavaş yavaş geliyor), birde eklem ağrılarım (ki o da hafifledi). Inşallah hicbir sıkıntı olmadan geçip gideceğine inanıyorum.