Domatesimm sezaryen de dikişlerin iyileşmesini beklyosn, normal doğumda bir sorun yok sanırım. Doktoruna sor istersen doğumdan sonra canım. Ben hemen almayacagım doğumdan sonra bende normal bir korse vardı onu biraz kullanıp öyle almak istiyorum, belki bedenim küçülür biraz (inşalllah)