MyLittleHeart Troid yüksekliği olup erken doğum riski olan varmı veya erken doğum yapan troidin böyle bir riski varmı
Edizhanmom MyLittleHeart ben de troid hastasıyım ve 39. Haftam bitti ilk defa duydum troidin böyle bi etkisi olduğunu
Mega123 MyLittleHeart yok canım endişelenme arkadaşımda da yüksekti ilaç kullanıyordu tedirgin olacak bir şey yok yani ☺️
aminegunes24 MyLittleHeart benimde 2 ci hamileliğim ve bende ilk defa duydum kızımı 38 hafta da doğurdum şuan 39 haftalık oğlum hâlâ doğmadı trioid bende de var hemde yüksek ilaç kullanıyorum 🤔
MyLittleHeart Edizhanmom Bende birinden duydum merak ettim böyle bişey varmı diye bende de troid yüksekliği var
Edizhanmom MyLittleHeart yok canım hiç bi doktorum böyle birşey söylemedi. Ben de 3 düşük yaptım troid yüzünden sonra öğrendik tsh değerim 10,5 di. Şükür ilaçla düzeldi şuan 1,5 falan. ve şuan bildiğin doğmuyor diye geziyorum etrafta 😂
MyLittleHeart Edizhanmom ay iyi bari içim rahatladı sende bian önce kavuşursun inşallah bebikine 🥰 darısı benim başıma 26+5deyim