Mesevda Ctesi günü 32 +1 oluyorm dokturm hala yazmadı size tam olarak ne zaman yazdılar lütfen yardım
Lidyaa33 Mesevda 32. Haftanın içinde (yani 32+0 dan sonra) yazıyorlar zaten, doktorum bana 32. Haftada hangi gün gelsen olur demişti 👍🏻
Lidyaa33 Mesevda 32. Haftada hergün olabiliyor sanırım ama yine de doktoru dinlemeyip erken gitseydin keşke cumartesiye kalmadan ☺️
hulya1406 Çalışmaz raporunu 32.haftada alıp doktorumuzdan işyerine veriyoruz dimi ?kaç günlük rapor yazıyorlar birde ücret ne zaman yatıyormuş?Hiç bir bilgim yok bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.