Gfrn ki 3. Aydan beri bel ağrım var 2 tane fıtık var kımıldayamıyorum bile kalkamıyorum yerimden ayağımı kıpırdatınca ağlıyorum. ve üstüne 1 aydır kuyruğum batıyo acıtıyo, akşam yemeği yiyince nefes alamıyorum kafadan aşağısında özellikle ellerim ayaklarımda yoğun şişlik davul gibi oluyorum. Ğstüne karnımda bi gaz sancısı gün ne çıkıyo ne bitiyo karnım sabah ayrı akşam ayrı. uyku hali bi yorgunluk bi depresyon bi değişik haller daha bi sürü şikayet öff 😔 ne zor hamilelik bi derdim bitmedi ya 😭