MerAba anneler ben dun kontrolle gıttım ve sancım cıkmadı ve doktor bebegın suyunun azaldıgını soyledı ve 4gunde bır gel sancına bakalım dedı en azından bebegıde kontrol ederız dedı ve bn korkuyorum ama bısey olur mu dıye bol bol suda ıcıyorum ınsallah bıan once acılmam olurda dogum yaparım dıye umuyorum