Ezgii02 İlk gebeliğim ve bebeğim için en sağlıklısının olmasını İstiyorum sizce hangi bebek bezini tercih etmeliyim ve de hangi şampuanı
rabiass Ezgii02 bez olarak sleepy aldım ben şimdilik içeriği çok temiz ve geneli sleepy alıyor. En sağlıklı şampuan da mustela diyolar ama bn çok pahalı buldum o yüzden almadım. Baby me köpük şampuan aldım
Unlukacar Ezgii02 ben benek bezi ve ıslak mendili prima pure serisi aldım doğal ve petrol türevi madde yok ıslak mendili su bazlı şampuan losyon pişik kremi bebek yağı hepsini mustela aldım
Nidaabaserr Ezgii02 sleepy içerik olarak çok doğal diyorlar o yüzden sleepy aldım ☺️ Şampuan olarak da mustela aldım 😊
Mihrimah41 Ezgii02 sleepy ve molfix kullanıyorum oğluma 2 senedir şimdi kızıma da aldım. Şampuan da mustela ve baby me kullanıyorum çok da memnunum. İçerikleri temiz zararlı hiç bir kimyasal yok 👍🏻
Lidyaa33 Biz Prima premium care ve mustela set(şampuan-losyon-yağ-pişik kremi) aldık. Ben de baya araştırdım bunlarla ilgili olumlu yorumlar görüp aldım. Lakin daha kullanmadım ama kullananlar memnundu🙂
Ezgii02 Lidyaa33 bende bunları iyi olduğu konusunda araştırdım birde pişik kremi olarak sudocrem duydum ama genel olarak hiç biri hakkında fikrim yok
Ekim16 Ezgii02 ben aldım memnun olanlar söyledi hemşire arkadaşım özellikle önerdi sende kullanırsın dedi hatta
Nidaabaserr Ezgii02 sudocrem pişik için çok iyi dediler etrafımda ayebi doğum yapmış arkadaştan duyduğum kadarıyla o yüzden sudocrem aldım ☺️
Boncuklu_23 Mihrimah41 baby me nin köpük şampuanından mi yoksa normal sıvı olanından mi kullanıyorsunuz acaba?
Mihrimah41 Boncuklu_23 oğlum 18 aylık ona normalini kullanıyorum kızıma yenidoğan köpük olandan aldım henüz kullanmadım. İkisinin de içeriği tertemiz 👍🏻
momteacher Sudokremin yapısı çok ağır diye biliyorum yenidoğan bebeğe kullanmanızı pek tavsiye etmem, ben ek gıdaya falan geçtkten sonra geçmeyen pişiklerde kullanıyordum sudokremi