Tugcekkkkk düşük yaptığına göre hamile kalamıyor değilsin,yumurta veya sperm kalitesiz bu yüzden sağlıklı döl oluşmuyor olabilir, inşallah tez zamanda hayırlısıyla yaşarsın gebeliği umutsuz olma🤲🏻 Beslenmeye ve stressiz yaşamaya dikkat edebilirsin canım, gönlünüze göre versin allah