Merhabalar,
bende kullaniyorum, doktorum kullanabilirsin yatarken 2 tane ic yat dedi. 12. Haftamdayim 1 hafta daha kullanip birakacagim bakalim bulantilar hangi asamada ona bakacagim. Eger yine cok olursa mecbur kullanacagim cunku calisiyorum ve cok zor oluyor. Ayrica ilaci yatmadan icmende fayda var cunku cok uyku yapiyor.