MaviMasal Ben haftalarca çektim bu sıkıntıdan. Hatta ayaklarımı içine buz attığım suya soktum. Sonra doktorum normal yanması dedi ama ayaklarını suya sokma enfeksiyon kaparsın diyince bıraktım ama hala çözümünü bulamadım hala çekiyorum arada sırada🙄
baharsmom 33 haftligiz bu hftaya kadar bişey yoktu şimdi ayagim suyun içinde yaziyorum😅 acaip sinir bozucu bir duruö sürekli suda ayaklarim gece uyutmuyor😬😬 nasil gecer bende bilmiyorum🥵
baharsmom eddaaa oyle diyolara ama hamilelikte yaşmayan yok ayak yanmasini ben şeker yüklemesini yaptiramamiştim kusınca iptal oldu doktorda açlik şerkerine bakip gerek gormedi bidaha yarın randevum var sorucam bakalim🙄
temmuzgunesi Bizde suan 32deyiz daha once de vardi ama bu kadar cok degilde son gunlerde fazlasiyla artti geceleri asla uyutmuyor :(
Sde cok ilginçtir ki benimde ilk gebeligimde ellerim ayni sekil yanmisti,buzlu suya koyardim.bu gebelimde henüz olmadi sukurki,allah kolaylik versin hepimize