Hamilelik çok güzel ahh birde Oksapar olmasa. Yine şükürler olsun çaresi olan bir sorunumuz var şükürler olsun ki bu çareye ulaşabiliyoruz. Doğumuma 100 gün kaldı ve ben artık bu hafta ağladım iğne acısından. İlk zamanlar göbekten oluyordum deri altı iç kanama geçirdim. Tenim aşırı beyaz normalde de dokunsan morarır. Artık koldan vuruyorum ama son 5 6 iğnedir öldüm sanki tetenoz iğnesi 🙄😢 şimdi kolumun biri çok ağrıyor soğuk mu iyi gelir ne iyi gelir bilemedim böyle bir şey yaşayan var mı ?