Tuanatt Merhaba kızlar 10+0 dayım henüz karnım bile çıkmadı fakat psikolojik olarak yan yatamıyorum sanki bebeğin üstüne yatıyormusum gibi geliyor sırt ustu sabit yatmaktan belim ağrıdı:) siz nasıl yatıyorsunuz ve yan yatmak sakıncalı mı🙄
Sevnur5656 Tuanatt Canm benim doktorlar elinizden geldikçe sol tarafa yatın diyorlar benim doktorum bana öyle söylemişti
Girlpowerbabe Tuanatt bu haftalarda istediğiniz gibi yatıp tadını çıkarın 20 den sonra solunuz sağınız çürüyor çünkü 🤣
Nazzeda Tuanatt sırt üstü ya da sağ tarafa yatmak, bacaklardaki ana damarlardan kalbe olan kan akışını azaltıyor ve bu da anne karnındaki bebeği etkiliyormuş bu yüzden en iyisi sol tarafa yatmakmış 😊
ecembugra53 Tuanatt sol tarafına yatmaya kendini alıştır sırt üstü yatma doktorlar önermiyor canm bebeğe iyi oksijen gitmiyor