Arkadaşlar merhaba, 9 haftalık gebeyim 2 3 gündür lekelenmelerim vardı doktor bir sorun yok normal demişti Bugün kırmızıya dönünce tekrar doktora gittik. Bebeğin kalp atışlarını duyduk kanama alanı yoktu ama doktor plesentanın aşağıda olduğunu söyledi ve kan uyuşmazlığımız olduğu için de kanama olabileceğini söyledi. Yarın kan uyuşmazlığı iğnesi olacağım progestoronda başladılar tabi ama kanamalar hala devam ediyor böyle bir durum yaşayan var mi