Deryalp91 Kızlar 3 aylık hamileyim boğazım hep yanıyor zannedersinizki orta ateş parçası var bu yüzden yemek bile yiyemez hale geldim. Üşütmekle alakalı değil. Hamilelikte oluyor diyorlar ama ilk hamileliğim bunun bi çözümü varmı 🥺🙏
buseyusuf27 Deryalp91 canım o son aylarda cok oluyor uyuyamıyorsun kusuyorsun vs renne duo kullanabılırsın şurup en ıyısı o yanı banada o ıyı geldı yandıkca bı kasık ıcıyorum cok skur agrı flan kalmıyor
Sahrammm Deryalp91 ay ne çok olurdu allahım kurtarsın kuzum soğuk süt ve elma iyi gelebilir dene mutlaka eğer bunlar olmazsa doktoruna söyle ilaç versin ben son ayımda 2 kutu bitirmiştim gastron duo şahane Bi ilaçtı.
Deryalp91 Sekerpare16 ben hiç fark etmedim ne zaman geldiğini ama çok fena bişeymiş 🥴 sağlıklı bi şekilde kucağımıza alalım inşallah. 🤲