Derya-1516 merhaba, geçtiğimiz cumartesi 38+1 iken çatı muayenesi oldum ve hiçbir acı sızı hissetmedim :) doktorumda sakin sakin nefes al ve kendini kasma dedi ve gerçekten sakin kaldım ne oldu anlamadım bile. Kötü geçecek diye odaklanmayın kendinizi, sadece kasmayın yeter 🥰