Derya-1516 Merhaba 32 hafta 3 günlük gebeyim oğluma şu son 3 gündür karnımda kuru kuru ağrı belimin ortasında ağrı ve o ağrının sırtıma doğru yayılması sizce normal mi ? Bunların yaşayan oldumu gebelik dönemi ile alakalı mı anlamadım açıkçası
tuubaeylulanil Derya-1516 bende 32+4 um canım bende de ara ara oluyor muhtemelen kilo aldıkça bebişlerimiz ,belimize rahmımıze baskı hissetmeye başlıyoruz