Canım merhaba bende tek yumurta ikizlerine hamileyim . Hamileliğimi 5. Hafta da öğrendim ve aralarında ilk zar yoktu kalp atışlarını duymuştum. Radyolojiye beni yönlendirdiğin de 6 haftam bitmişti ve o zaman da arada zar görünmemişti normal de bu haftalar da başka gebelerde gördüğü söylemişti doktor benim de biraz canım sıkılmıştı ama hep dua ettim . Koronanın Türkiye’ye ilk geldiği zamanlardı bir daha hastaneye gitmedim doktor araştırmasına başladım . Özel muayenehanesi olan bir doktora gittiğim de 10 haftalıktı ve o zar oluşmuştu 😊 tek kese içinde iki Bebek aralarında sadece bir ince zar var 😊 şükürler olsun bu zamana kadar sorun yaşamadım. Kızlarım ile 32. Haftaya girmek üzereyiz. Sende moralini yüksek tut güzel şeyler düşün 😘 Kötü olan hiçbirşeyi okuma . Dua et 🤲