Esenler medipol hastanesine gidiyorum. Genel olarak memnunum. İstediğin takdirde doğumhaneyi odaları falan da gezebilirsin. Ben henüz gezmedim ama inşallah bir dahaki kontrolde gezicem. Eskisi gibi değil artık keyfi olarak sezeryan yapmıyorlar. Normal doğum, mecburi sezeryan ve annenin isteğine bağlı sezeryan olarak fiyatlar fark ediyor