Nurr32 ben 4 ayda verdım tum fazla kiloyu . Daha sonrada koruma programı uyguladım bebegım 6 aylıkken eskı halımden daha zayıftım . Gercı oglum yurumeye basladıgından berı hala verıyorum. Suanda bıle hamıleyım ama oglum sayesınde hamılelıgımı hıssetmıyorum bıle pesınde kosmaktan