S-r-p göğüs pedi kullanıyodum dışarıda canm. Ama e bebekten kaplı da aldım ondan da memnun kaldım. Normalde pentide 80 85 takıyodum e bebekte penyede 90 kaplıda 90 ve 95 tam oldu. Fiyat olarak da gayet iyi kalitesini de çok beğendim. Onun dışında nbb marka da çok iyi onu da oğlumu doğrduğumda kullanmıştım memnun kalmıştım