Eses Sezeryan olacak olanlar doktorunuz kaçıncı haftada olur dedi ? 37+4 te olmak istesem olabilir mi acaba ? Normal i nedir
feyza123 Eses canm benmki sezeryan doktorum 38+1 den 38+4e kadar gün verdi ama benm istediğim bi tarih var 40+1e denk geliyor tam beklerse bekletcem bebek
NurEmree Eses cnm ben suan 37+2 haftalığım doktorum 39+0 da sezaryen olacan dedi yani 11 günüm kaldi 🙏🏻
Drngrkm Eses benim doktorum 38+2’de yaptığını söyledi sezaryeni ama bayrama denk geldiği için 37+6’da olacaz.
Eagil Ne kdr beklerseniz o.kdr iyi ciğer gelisimiz son 2 haftada maksimum hiz kazaniyo bilginiz olsun dogum haftasiyla bebegin gelisimi paralel gunleriniz zor geciyor olabilir ama hem emme refleksi hem diger konular icin durabildiginiz kadar durun